ساخت بج سینه

ساخت بج سینه LATEX

ساخت بج سینه اغلب به صورت برش لیزری بوده و به وسیله ریختگری بصورت قالبی در می‌آیند. 

طراحی و ساخت بج سینه

برای طراحی نشان سینه معمولا شرکت ها تمایل دارند از لوگو یا نام تجاری برند خود استفاده کنند.

در همین راستا  اونشان (ooneshan) افتخار دارد با طراحی و ساخت تندیس ، بج سینه و مدال و برای سازمان ها و ارگان ها به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت خود را معرفی کند.

روش های ساخت بج سینه

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که نشان سینه چگونه ساخته می شود؟

در پاسخ به این سوال بایست گفت روش های مختلفی برای ساخت بج سینه وجود دارد و هر کارگاهی با به سفارشی که مشتری می دهد از روشی استفاده می کند در اینجا قصد داریم به 4 روش اصلی که معمولا صنعت گران برای ساخت اتیکت سینه از آن استفاده می کنند اشاره کنیم

  1. روش قالب گیری در ساخت بج سینه : این روش بعنوان یکی از رایج ترین روش های ساخت اتیکت سینه شناخته می شود و محبوبیت زیادی بین صنعت گران دارد . در این روش برای تولید بج با استفاده از قالب گیری طرح مورد نظر و ریخته گری با فلز سرب محصول تولید می شود و بعد از آن و تمیز کردن محصول آن را آبکاری می نمایند.
  2. روش برش دستی در نشان سینه : در این روش ، پس از فرایند های پرداخت ، کپی و اسید کاری بر روي ورق برنز لوگو ساخته شده را با استفاده از اره برش داده و به شکل قالب مورد نظر خود در آورده و بعد از آن به صورت دستی می توانید آن را رنگ کاری کنید .
  3. حک و لیزر : یکی دیگر از روش هایی که در این سالها زیاد مورد استفاده می قرار می گیرد روش حک و لیزر می باشد ، در این روش لوگو مد نظر به وسیله دستگاه لیزر بر روی انواع ورق های مولتی استایل حکاکی می شود.
  4. ساخت نشان سینه به روش پلی استر :این روش مناسب برای اتیکت سینه های مربعی و دایره ای می باشد ، در این روش لوگو بعد از چاپ شدن بر روی کاغذ، داخل آن قرار گرفته و یک لایه زرین نیز آن را پوشش می دهد .
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *